weekje 9! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lyanca Jong - WaarBenJij.nu weekje 9! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lyanca Jong - WaarBenJij.nu

weekje 9!

Blijf op de hoogte en volg Lyanca

04 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,

Ik ben alweer te laat met het schrijven van het verslag, maar natuurlijk zal ik nu even alles vertellen aan jullie.

Maandag was het dan eindelijk zover, na een lange tijd nooit een bezoekje bij de dokter... Toch maar even in een onbekend land naar een dokter met die rare vlekken en pijnen.. Natuurlijk was de wachtkamer buiten in de hitte of in een vrieskist binnen.. De keuze was vrij snel gemaakt.. De vrieskist.. Een driedubbele longontsteking en dik 1,5 uur verder werd ik dan eindelijk naar binnen geroepen en mocht ik de dokter eens vertellen wat ik had.. De dokter was vrij snel.. Dit is het Chikungunya virus en daar moet je deze medicijnen voor halen bij de Botica.. Okee. vijf minuten verder en we stonden weer buiten.. Ook even het consult afgerekend en daarna maar naar huis. Linde thanks voor je support;P Later op de avond de medicijnen gehaald en daarna heerlijk in de rust.
Dinsdags na een stagedag op naar Willemstad met Lianne en Linde om de laatste souvenirtjes op te halen.. Ook een prachtig bordje laten maken voor Suske, die 's avonds beschadigd bleek.. Woensdags eerst lekker uitgerust en daarna maar weer richting Willemstad om de bordjes te laten repareren.. Ook langs de Bruna geweest en twee prachtige kinderboeken gekocht, waarvan eentje alvast voor mijn LIO is..
Donderdags was niet een speciaal dagje, maar een dagje stage. Ook vrijdags was een dagje stage en deze dag stond in het teken van de afsluiting van de Kinderboekenweek.. Een leuke boekenmarkt op het plein en alle kinderen in feestkleding in plaats van een uniform. Hartstikke leuk!
Zaterdags zijn we naar het Sheta Boka park geweest, waar we prachtige rotsen in de vorm van een brug hebben gezien en verschillende andere mooie bezienswaardigheden. Een prachtig park wat zeker de moeite waard was. Daarna zijn Linde, Lianne en ik doorgereden naar Grote Knip om allemaal foto's te maken en onderweg zijn we nog gestopt bij Playa Forti voor een prachtig uitzicht. Vervolgens ging de reis verder richting Playa Lagun waar we heerlijk hebben liggen dobberen in de zee. Jaja mem, ik heb alvast afscheid genomen van deze stranden...;P 's Avonds nog heerlijk voor het laatst gegeten bij de Buurvrouw en dit keer weer een heerlijke gyrosschotel gehad. Jammie!!!:D
Zondags stond er ook weer een afscheid op de planning en dit keer het afscheid van Playa Porto Mari. Een prachtig strand waar we ook weer een hele dag heerlijk hebben gezwommen.

Dit was alweer het verslag van week 9 en nog maar twee weekjes te gaan (Nu nog 1,5) en ik zit weer heerlijk thuis op de bank met alle lieve mensen om mij heen!:) Stiekem kijk ik er lekker al naar uit! Mijn eigen bedje zonder de heerlijke veren die je midden in de nacht wakker maken..

Slaap lekker,,
Liefs Lyanca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lyanca

Actief sinds 01 Sept. 2014
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 4235

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 15 November 2014

Buitenlandstage op Curacao

Landen bezocht: